رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

رادین عشق زندگی

تولد 1 سالگی

1391/6/4 12:02
نویسنده : مامان فریناز
1,390 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 3 شهریور یه تولد خیلی خوب مامانی و بابایی برام گرفتن با دی جی و یه عالم مهمون...البته من اولش از صدای ارکس کلی ترسیدم و جیغ میزدم ولی در حین حال نانای هم میکردم.....(رادینی جونم عزیز دختر خاله ببخشید عکسای خودت کمه اخه انقدر مهمونی شلوغ بود که نشد عکسای خوبی ازت بگیرم)

(جای همه دوستای گلم خالی)

این کارتی که به مهمونا دادیم

یه چند لحظه توی تولدم یه لباس ببعی پوشیدم اینم عکسش

اینم یه سری عکس از تزیینات و جشن تولدم...

دیدین گفتم کلی نانای کردم

بقیه عکسا تو ادامه مطلب.....

اینم جایی که عمو دی جی وایساده بود..

اینم کیک خوشگلم...

من و بابایی جونم

من و عمو جونم

 

کادوهای خشگلم...

این ماشینو هم مامانی و بابایی جونم برام اوردن

اینم یه عکس دیگم تو لباس ببعی

این کاغذو هم مهمونا برام امضا کردن

به مهمونام وقتی که داشتن میرفتن عروسک ببعی و عکس کوچولو خودمو تو پاکت گذشتم و دادم بهشون

اینم میز شاممون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 شهریور 91 14:23
مامانی جون خسته نباشی همهچیزعالی بودخوش به حالت که تموم شد منکه ازاسترس مردم حالا تااخرهفته وقت دارم


ممنون ان شالله زود تموم میشه استرس نداشته باش عزییزم
فریبا
4 شهریور 91 14:23
تولدت مبارک گل پسر... همه چی خیلی عالی و قشنگ شده... دست مامانی و بابایی و سایر دست اندرکاران درد نکنه....


ممنون خاله جونم
نیلوفر
4 شهریور 91 15:27
سلام
عزیزم تولدت مبارک
ایشالا صد ساله شی،نه صدو بیست ساله شی،نه صدوبیست سال کمه،همیشه زنده باشی
مامانی عالی بود،پاینده باشید.



ممنون خاله جونم
خاله نسيم
6 شهریور 91 9:16
عزيزم بازم ميگم تولدت مبارك دست همه درد نكنه چه تولد باشكوهي برات گرفتن ايشالا عروسيت تربچه خاله
سپیده
6 شهریور 91 21:03
سلام. دستتون درد نکنه. چقدر زحمت کشیدیدو تولدش مبارک . با عکسهای تولد رادین جان بروزیم.


ممنون لطف کردید
مامانی زهرا
6 شهریور 91 22:23
رادین جونم چه ماهین . تولدت مبارکه ایشالله/ دوماد بشی ایشالله


ممنون خاله جونم
سپیده
6 شهریور 91 23:43
زهرامامانه ایلیا جون
11 تیر 92 4:17
سلام عزیزم تولودت مبارک البته تولود پارسالت چقدر ناناز شده بودی . . . . . . تازه یه چیزی بگم تولود مامان منم 3 شهریوره . . . . . یه چیز دیگه هم بگم تولود خودمم 4 شهریوره من که از اشنایتون خوشبختم تو چطور