رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

رادین عشق زندگی

شروع سال تحصیلی

1391/7/11 17:50
نویسنده : مامان فریناز
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پاره تن من، دوباره اول مهر شد و کار مامان شروع شد من این ترم هفته ایی 3 روز باید برم دانشگاه و تو می مونی پیش مامان آزیتا، البته خیلی اذیت می کنی می خوای راه بری اما درست نمی تونی و جیغ می زنی، در حد 2 یا 3 تا قدم می ری بعدش می شینی روی زمین. رفتار هات خیلی عوض شده پسرم داری کارهای جدید و تجربه می کنی اون روز دیدم ماشینتو بر داشتی و داری روی زمین راه می بری نمی دونی چقدر ذوق کردم پارسال این موقع چقدری بودی فندقم و امسال ... انشاء... صد و بیست ساله بشی گل پسر عزیزم. ببخشید که من کم برات می نویسم تقصیر خودته چون تا می شینم جلوی کامپیوتر می یای انقدر دکمه هارو می زنی تا خاموش بشه شیطونی دیگه چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نسیم-مامان آرتین
12 مهر 91 10:02
عزیز دلم شما قراره هفته ای چندروزوچند ساعت از این گل پسری جدا بشی ما چی بگیم که هر روز مامانی باید آرتین ونگه داره
تینا
12 مهر 91 10:34
فدات بشم من عاشقتم که انقدر زود بزرگ شدی عزیزکم حیف که منم دانشگاه دارم و نمیتونم بیام پیش شما درگیر کلاساییم دیگه وگرنه حتما میومدم پیشت نازدونه من
نیلوفر
12 مهر 91 11:27
سلام مامانی ایشالا با موفقیت کلاساتونو پشت سر بگذارید این پسر خوشگله که آقاس شیطونی نمیکنه تا شما برگردید
مامان پارسا
12 مهر 91 22:16
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/ این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
مبین فرفری
13 مهر 91 2:07
عزیزم موفق باشی