رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

رادین عشق زندگی

چه زود بزرگ شدی.....

1391/9/25 16:54
نویسنده : مامان فریناز
8,227 بازدید
اشتراک گذاری

 

چقدر زود بزرگ شدی و

من نفهمیدم هنوز در لذت بدنیا آمدن تو متوقف شدم

و تو با سرعتی عظیم به پیش می روی

بزرگ شدن از نگاه تو آرزویی بس بزرگ است و از دید من بازگشت به کودکیم

و بسیار دلچسب بایستو صبر کن تا هر دو برویم .

بگذار لمس کنم وجودت را شادیت را و

هر لحظه با هم بودن را

با من بمان در اوج پاکی کودکی در کشاکش

بی خیالی و بازی و خواب و آرامش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نیلوفر
25 آذر 91 21:23
سلام ای جانم،رادین جونم انشالا که مراحل رشد و بالندگی رو به خوبی طی کنی مامانی همیشه اینجا موفقیتهای شما رو ثبت کنه
نسیم -مامان آرتین
26 آذر 91 8:43
ای جونم این رادینی هر چی بزرگتر شده جیگرتر شده


ممنون خاله جون