رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

رادین عشق زندگی

از عجایب خلقت

1390/11/26 17:11
نویسنده : مامان فریناز
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم،من مامانیتم تا حالا وقت نکردم واست مطلب بنویسم همه مطالب و تینا جون واست می نویسه چون خیلی دوست داره اما یه مطلب جالب بود که باید می نوشتم : عزیزم دیروز صبح من و تو طبق معمول بعد از رفتن بابا مهدی اومدیم خونه مامان آزیتا، تو خوابت می اومد و داشتی نق می زدی می خواستم لباس هامو عوض کنم اما داشتی گریه می کردی پستونکتو دادم دهنت و پتوی دوست داشتنیتم که می کشی  رو سرت را دادم دستت و گذاشتمت رو مبل بغل پدر، اما در عرض 2 دقیقه تا رفتم تو اتاق لباسامو بذارمو بیام دیدم خوابیدی واقعا باورم نمی شد آخه تو واسه خوابیدن همه رو بیچاره می کنی اما نمی دونم آفتاب از کدوم ور درآمده بود که خوابیدینیشخندعزیزم خیلی شیطونی و بد خواب .اما خیلی شیرینی........دوست دارم ............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نازی
27 بهمن 90 11:52
قربوننش برممممممم من چه جوری میتونم عضو بشم؟؟؟؟


اگه وبلاك داري ادرس وبتو بده تا من لينكت كنم اين جوري دوست ميشيم باهم
نوید
28 بهمن 90 18:16
سلام رادین خان حسابی بزرگ شدی ودوست داشتنی در ضمن خیلی خوش تیپی اینوتازه از مردم اینجا یاد گرفتم یعنی ازت خوشم میاد و دوست دارم دوست من te quiero
پرنیان
29 بهمن 90 10:55
واااااااااااااااای خیلی جیگری رادین جان من عاشقت شدم