رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

رادین عشق زندگی

شمال خرداد 92

1392/3/26 19:47
نویسنده : مامان فریناز
506 بازدید
اشتراک گذاری

جاتون خالی 4 شنبه تا جمعه شمال بودم کلی رفتم دیا و اب بازی کردم و شن پاشیدم تو صورتم و ی عالمه بازی های دیگه....

اینم عکساش جای همتون خالی بود.......

تیپم خوبه دارم میرم دریا فقط قبلش ی مسواک هم میزنم...بعد لباسمم برای دریا عوض کنم و بدو بدو برم دریا

اینم از دریا....و شن بازی من 

تازه لب اب کلی هندانه (به قول خود رادین) خوردم

فیگورم خوشگله....

بقیه عکسامو هم گذشتم ادامه مطلب.....

ی کمم به گلا اب بدم...

خوب حالا برم سوار ماشین شم برم دوباره دریا....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نسیم-مامان آرتین
27 خرداد 92 8:48
همیشه به گردش وتفریح


ممنون
نیلوفر
27 خرداد 92 10:40
سلام به به عزیزم همیشه به سفر،هه تیپت عالیه خوشگلم،کلی دخترارو دنبال خودت راه میندازیا وروجک
داستان کوتاه آموزنده
1 تیر 92 1:34
موشی در خانه صاحب مزرعه تله موش دید به مرغ و گوسفند و گاو و مار خبر داد.. همه گفتند تله موش مشکل توست...به ما ربطی ندارد. مار در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید از مرغ برایش سوپ درست کردند..گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند..گاو را برای مراسم ترحیم کشتند و دراین مدت موش از سوراخ دیوار نگاه میکرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر میکرد...
مامان الینا
1 تیر 92 12:39
ماشالا پسرم خیلی بزرگ و آقا شده .
مامان ملیکا
4 تیر 92 17:42
سلام عزیزم همیشه به گردش و تفریح .شادیهاتون مستدام.لطفا به وبلاگ من و دخترم هم سر بزنید
MASOUD
22 تیر 92 3:40
تو هم بیداری تا سحر!
ههههه!!!
بیداری هم عالمی دارد!
وب باحالی داری.موفق باشی.

راستی جنوبه یا شمال؟


چی جنوبه یا شمال؟