رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

رادین عشق زندگی

تینا جون

1392/4/17 19:30
نویسنده : مامان فریناز
303 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم من مامان فرینازم که مجبورم تا چند وقت جای تینا رو پر کنم و وبلاگتو سرپا نگه دارم آخه تینا بینی شو عمل کرده و تا یه مدت نمیتونه برامون مطلب بزلره واسه همین خودم دست بکار شدم تا بعد از مدتها یه چیزایی و برات بنویسم. عزیز دلم دیگه تا 2 سالگی فاصله ایی نمونده تا 1 ماه دیگه 2 ساله میشی روند رشدت تو این یکی دو ماهه خیلی تعجب آوره شب میخوابی و صبح که بلند میشی کلی کار جدید انجام میدی. الان حدود 10 روزه که دیگه جمله میگی جمله هایی که شامل 2 یا 3 کلمه است یه چیز جالب اینکه بعضی وقتها فکر میکنم همه حرفهایی که توی این 2 سال شنیدی حفظ کردی و الان داری همه رو بهمون تحویل میدی. در کل کارات خیلی جالب و هیجان آوره.خیلی خوبه که هستی عزیزم.راستی از الان دارم خودمو واسه تولدت آماده میکنم و به تمش فکر میکنم کار سختیه مخصوصا که تینا هم خیلی نمی تونه بهمون کمک کنه و مامان باید به تنهایی خیلی از کارا رو بکنه حتما هر کاری کردم اینجا مینویسم برات پسر گلم. دوست دارم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نیلوفر
18 تیر 92 17:59
سلام

مامانی ایشالا خدا رادینی رو همیشه براتون حفظ کنه،ما هم لحظه شماری میکنیم برای تولد گل پسری،ایشالا همه چی به بهترین نحو انجام بشه




مرسی عزیزم




فریبا
19 تیر 92 18:38
به به... خوش اومدی مامان فرناز... چقدر خوبه که خودت می نویسی... ایشالا که موندگار باشی اینجا


سلام مامانی مرسی عزیزم،خسته نباشی عکسای قشنگ تولد گل پسرمون رو دیدم مبارک باشه.
تینا
20 تیر 92 10:20
فریناز جون من قول میدم زود زود خوب شم تا تو تولد رادین جونم بتونم کمکتون کنم قربون رادین جونم برم که ان قدر بزرگ شدی که جمله میگی قربون اون حرف زدنات بشم که انقدر زود بزرگ شدی عزیز دلم


عاشقتم عزیزم الهی زودتر خوب بشی
مامان کوثری
22 تیر 92 10:27
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید