رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

رادین عشق زندگی

مرور خاطرات

1392/4/22 19:28
نویسنده : مامان فریناز
293 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم بعد از حدود 2 سال بازم داره کم کم یاد و خاطره بدنیا اومدنت پررنگ میشه.اینکه 1 ماه زود بدنیا اومدی و همه برنامه هامون بهم خورد ، اینکه 10 روز رفتی تو دستگاه و چقدر به هممون سخت گذشت.اما از همه جالب تر اینکه میخواستیم از بدنیا اومدنت فیلم برداری کنیم اما تو یه دفعه و ساعت 4 صبح بدنیا اومدی برای همین بابا مهدی و خاله فایزه با التماس دوربین و دادن به یکی از پرستارها و اون هم دستش درد نکنه این 2 تا عکس و ازت گرفت...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

یادداشتهای فرزندم
23 تیر 92 10:32
پسری نازی داری میشه شما هم به کد 317 رای بدید
مامان فرنام
23 تیر 92 11:12
سلام عزیزم بعد از مدتها تونستم بیام و ببینمت منم خیلی وقتها لحظه به دنیا اومدن فرنامو مرور می کنم فرنام هم 3 هفته زودتر به دنیا اومد اما خوبیش اینه که بیمارستان ازش فیلم گرفت به منم سر بزن و به فرنام رای بده کد 611
نیلوفر
23 تیر 92 12:18
سلام ای جانم،چقدر زود گذشتا،باور کردنی نیس این نی نیه ناز الان انقد بزرگ شده و با شیرین زبونیاش دلبری میکنه هزار ماشالا همیشه تنت سالم باشه عزیزم
تینا
23 تیر 92 18:17
وای قربونت بشم رادینم باورم نمیشه 2 سال گذشت از اومدنت عزیز دلم خیلی دوست دارم کوچولو من عاشقتم نازنینم شازده کوچولو دیگه واسه خودت مردی شدی حسابی داری بزرگ میشی و شیرینتر از قبلت کاش میشد ثانیه ثانیه هامو با تو باشم ولی حیف که دانشگاه و اینجور چیزا نمیذاره زیاد بهت سر بزنم کوچولو دختر خاله
سمانه
26 تیر 92 15:02
ای جان دلم می خواد بخورمش