رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

رادین عشق زندگی

عکسهای سفر...

1392/7/13 17:59
نویسنده : مامان فریناز
677 بازدید
اشتراک گذاری

فرودگاه اروز حرکت...

بریم سوار هواپیما شیم خاله بدو

پ

هواپیما..

بفرمایید شنا...

بزن بریم ادامه مطلب برای بقیه عکسا....

اخ جون سرسره ابی...

شنا در استخر بزرگترا بدون کمک مامان..

چه خسته شدم ی کم استراحت کنم

اقا رادین بعد از خراب کاری

اتاق بازی نی نی ها

و....

و برگشتن از سفر ساعت 1 نیمه شب و اقا رادین سرحال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان آوش
1 مهر 92 10:25
گل پسری خوش گذشت همیشه در کنار مامان بابا خوش باشی. راستی عزیزم منم یه گل پسر 1 سال و 11 ماهه دارم آوشی من هم وقتی خیلی ذوق میکنه وحشی میشه گاز می گیره حتی مو هاتو میکشه از ذوق زیاد کاریش نمیشه کرد ذوقه دیگه بچه آبروبر شده دیگه دیگه
ساره دختر خاله نفس
1 مهر 92 13:38
سلام امروز تولد نفس کوچولو یه سربزنید.تولدم هفتدهم عکس ها رو20میزارم.پست تولدم بخونید
نیلوفر
1 مهر 92 14:03
سلام وای خدا این گل پسری رو ببین چه صفایی کرده،از عکسا معلومه که حسابی خوش گذشته،همیشه شاد باشی عزیزم
مامان کارن
6 مهر 92 12:01
سلام رادین کوچولو معلومه که خیلی خوش گذروندی عکسات قشنگه ولی ننوشتی کجاست؟؟؟؟



الانیا رفته بودیم خاله جون جاتون خیلی خالی بود
نگین مامان رادین
13 مهر 92 18:55
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ آپم و منتظر نیم نگاهی حتی گذرا ...... ایشاالله همیشه به سفر و خوشی عزیزم
نگین مامان رادین
16 مهر 92 18:20
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم
روزت مبارک فرشته ی کوچولوی دوست داشتنی


رادین جون روز شما هم مبارک
مامان کارن
16 مهر 92 21:12
رادینک روزت مبارک


مرسی خاله جون
روز کارن جونم هم مبارک