رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

رادین عشق زندگی

دو اتفاق بد......

1390/12/26 17:10
نویسنده : مامان فریناز
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم، عزیز دلم تو در تاریخ ٩٠/٨/٣ برای مراسم سوم مامان فاطی رفتی مسجد احمدیه تو  خیابان نارمک....امروزم برای دومین بار رفتی مسجد واسه مراسم ختم.آخه شوهر خاله مامان 5شنبه فوت کرده بود و امروز ختم بود تو با ما ساعت 1 تا 2.30 اومدی مسجد الرضا تو خیابان نیلوفر ختم.خیلی هم اذیت کردی آخه از 3 شنبه مریضی و اسهال استفراغ گرفتی بردیمت پیش دکترت گفت ویروسه مامانم حالت خیلی بده لب به هیچ چی نمی زنی هر چی می زارم تو دهنت اوق می زنی توی ابن 7 ماه و دو روز زندگیت این اولین بار که مریض شدی اون هم انقدر بد، دیشب تا صبح بیدار بودی و ناله می کردی بابا مهدی هم بالا سرت نشسته بود و غصه می خورد.هیچ وقت مریض نشو پسرم...........آخه انوقت ما از اینکه تو رو بدنیا اوردیم و داری اذیت می شی ناراحت می شیم عسلم.خلاصه از ختم اومدیم خانه خاله فایزه و چون به خاطر مریضی یه هفته حموم نرفته بودی خاله بردت حموم،اینم عکسش عزیزم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مرجان مامان پریساجون
22 اسفند 90 0:37
سلام عزیزم،الهییییییییییییی زودتر سلامتی رو بدست بیاری تا مامان وبابا هم ناراحت نباشن
دخترخاله
22 اسفند 90 9:48
سلام عشق من بمیرم برای شما که مریض شدی الهی قربون قدت بشم من هیچ وقت مریض نبینمت عشق من
مامان محمد مانی
22 اسفند 90 11:30
سلام خدا رحمت کنه شوهر خاله تان را. رادین جان بهتر شده؟ انشالله به زودی خوب بشه. خیلی خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.
asal
23 اسفند 90 8:10
تسلیت عرض میکنم مامان رادین انشالله که از این به بعد شاهد شادیهای شما و رادین جون باشیم و گل پسرمون هم همیشه سالم و سرحال باشه.
مبین فرفری
10 فروردین 91 2:00
انشاالا هیچ بچه ای مریض نشه واقعا سخته رادین جون بوس بوس
نازی
1 اردیبهشت 91 19:47
قربونت برم عسلیه من هیچ وقت مریض نشی نانازی
sara
5 خرداد 92 11:53
bah bah che nanazie in sheito bala kheily khoshgele khoda hefzesh kone