رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

رادین عشق زندگی

چهارشنبه سوری 92

1392/12/28 16:45
نویسنده : مامان فریناز
546 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتیم با خاله اینا باغ تا اتیش بازی و ترگه (به قول خود رادین) بازی کنیم . کلی خوش بگذرونیم جای همگی کلی خالی بود.....

من ودوستام و پسرخاله جونم

من و پسر خاله جونم

من و اتیش (اتیشش هنوز کوچولو بود تو عکس نیفتاد)

کلی ترگه خریده بودم و باهاشون بازی کرده

من و بابا مهدی مهربونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان کارن
10 فروردین 93 8:31
مامانی رادین جون سلام - یه سوال ؟ رادینی حرف می زنه ؟ آخه رادین جون دقیقا 6 ماه از پسر من بزرگتره - کارن فقط کلمه می گه جمله نمیتونه بگه من خیلی نگرانم آخه الان کارن دیگه 2 سال و دو ماهشه
مامان فریناز
پاسخ
سلام بله حرف میزنه نگران نباشید رادینم 5 ماه جمله کامل میگه