رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

رادین عشق زندگی

دایی فرشاد جونم بهت افتخار میکنم

1393/2/24 8:55
نویسنده : مامان فریناز
433 بازدید
اشتراک گذاری

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم رونمایی از ریزترین قرآن جهان، ظهر امروز با حضور آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید شیعه، در مؤسسه علوم وحیانی اسراء در قم، برگزار شد.  ریزترین قرآن جهان از یک کیلو طلا، 5 کیلو نقره و انواع جواهرات، در دو ورق 12 در 16 سانتیمتری می باشد که توسط آیت الله جوادی آملی در قم رونمایی شد  هنرمندان این اثر آقایان رائین اکبر خانزاده و فرشاد عبداله زاده بودند که کل متن قرآن کریم را به صورت بسیار ریز در دو صفحه 12 در 16 سانتیمتری ساخته و با طلای ناب حکاکی کرده اند.  استاد فرشاد عبداله زاده، که از مدرسان با سابقه و دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه ای می باشد گفت؛ بخش جواهرسازی این قرآن نفیس، یک ماه به طول انجامید  عبداله زاده افزود؛ جلد این قرآن نفیس، از طلا، نقره، الماس و انواع جواهرات ساخته شده و کار ساخت آن حدود یک ماه به طول انجامیده است.  مدیر عامل شرکت آموزشی تولیدی صادراتی گوهرنشان اضافه کرد: مهندس فرشاد عبداله زاده یکی از اساتید برجسته در هنر صنعت طلا و جواهر سازی است که با لطف و عنایت پروردگار و با همکاری دیگر هنرمندان تیمشان توانسته اند به این مهم دست یابند.  خبرنگار ایلنا اضافه کرد: متن قرآن رونمایی شده آنقدر ریز است که حتما باید با تلسکوپ یا ذره بین آن را مشاهده کرد اما رائین اکبرخانزاده که به شدت تأکید دارد،

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم رونمایی از ریزترین قرآن جهان، ظهر امروز با حضور آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید شیعه، در مؤسسه علوم وحیانی اسراء در قم، برگزار شد.

ریزترین قرآن جهان از یک کیلو طلا، 5 کیلو نقره و انواع جواهرات، در دو ورق 12 در 16 سانتیمتری می باشد که توسط آیت الله جوادی آملی در قم رونمایی شد

هنرمندان این اثر آقایان رائین اکبر خانزاده و فرشاد عبداله زاده بودند که کل متن قرآن کریم را به صورت بسیار ریز در دو صفحه 12 در 16 سانتیمتری ساخته و با طلای ناب حکاکی کرده اند.

استاد فرشاد عبداله زاده، که از مدرسان با سابقه و دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه ای می باشد گفت؛ بخش جواهرسازی این قرآن نفیس، یک ماه به طول انجامید

عبداله زاده افزود؛ جلد این قرآن نفیس، از طلا، نقره، الماس و انواع جواهرات ساخته شده و کار ساخت آن حدود یک ماه به طول انجامیده است.

مدیر عامل شرکت آموزشی تولیدی صادراتی گوهرنشان اضافه کرد: مهندس فرشاد عبداله زاده یکی از اساتید برجسته در هنر صنعت طلا و جواهر سازی است که با لطف و عنایت پروردگار و با همکاری دیگر هنرمندان تیمشان توانسته اند به این مهم دست یابند.

خبرنگار ایلنا اضافه کرد: متن قرآن رونمایی شده آنقدر ریز است که حتما باید با تلسکوپ یا ذره بین آن را مشاهده کرد اما رائین اکبرخانزاده که به شدت تأکید دارد، "همانگونه که در روایات داریم، دیدن قرآن نور چشم را زیاد می کند"، این قرآن را با چشم عادی نوشته است.

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان صدف
24 اردیبهشت 93 8:28
آفزین به دایی فرشاد. ولی من هنور موندم که چه جوری این کار ممکنه
الهام مامان امیر علی جون
24 اردیبهشت 93 12:23
آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .
محمد رضا یزدان شناس
25 اردیبهشت 93 13:11
پسر دایی عزیز با افتخار و سلامتی از در گاه خداوند منان برای شما امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و سلامت باشید
سعید
25 اردیبهشت 93 14:02
سلام مجدد امیدوارم قران پشتیبان همه مردم باشه منم به داشتن تو افتخار میکنم رادین جون خدا داییتم واست حفظ کنه