رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

رادین عشق زندگی

نظرات (14)

مامان رامیلا کوچولو
16 اردیبهشت 91 21:51
سلام عزیزم ما به شما رأی دادیم انشاءا... که برنده بشید .
مسافران آسمانی
17 اردیبهشت 91 9:58
ماشاالله خیلی خوشکلتر شده این جناب رادین خان...هزار ماشاالله... لپای تپلیتو قربون بشم من... راستی مامانی رفتم و به شازدتون رای دادم...
ايليا پسر، قند عسل
17 اردیبهشت 91 12:21
سلام، امروز من و بابايي به عكس زيباي رادين جان راي داديم. ان شاالله هميشه بر قرار باشيد.
محمد نادرى
17 اردیبهشت 91 15:38
واقا" اين نخود ماشالا
محمد نادرى
17 اردیبهشت 91 16:03
واقعا" بايد بهش گفت نخود ماشالا
عمه
18 اردیبهشت 91 0:43
عاشق اخمتم عشقم امروز هممون بهت رای دادیم ، حتما برنده میشی
مامان صدف
18 اردیبهشت 91 9:58
به رادین کوچولو با شماره 1 رأی دادم عزیزم. دعا میکنم اول بشه



ممنونم
مامان نسترن
18 اردیبهشت 91 10:36
سلام رادین تپلی من. خاله جون من بهت رای میدم عزیزم. امیدوارم برنده بشی
احسان فارسی جانی
18 اردیبهشت 91 21:49
به به رادین کوچولو مثل اسمش خیلی خوشگله .
من به رادین کوچولو رای میدم امیدوارم که پیروز بشه


سلام اقا احسان ممنون بابت رای ولی باید برید تو سایت http://raeenblog.persianblog.ir/post/85/ برای رای دادن
نازی
19 اردیبهشت 91 21:05
عاشق این عکستم قمبلیه من
ثمیــنه
20 اردیبهشت 91 16:47
سلام عزیزم.. توام که دوم شدی ببا اون چشای نازت مــــــــــــرسی منم بهت تبریک میگم
مژده
20 اردیبهشت 91 19:47
سلام ای جاااانم چه عکسی ! قبل از هرچیزی تبریک میگم به خاطر دوم شدنتون منم خیلی خوشحال میشم از آشناییتون رااستی ی ی ی قالبتون فوق العاده ست !
مژده
20 اردیبهشت 91 21:36
به اسم دختران شرقی منم به اسم رادین عشق زندگی لینکت کردم
نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 22:02
********** __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ ****************