رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

رادین عشق زندگی

نظرات (7)

مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 3:03
ای جانم فدای اون لباتبشم اجازه هست یه ماچ آبدار کنم بو و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و س
مامانی نریمان
23 اردیبهشت 91 14:11
سلام مرسی رادین جون تو هم خیلی ماهی من شما رو لینک کردم اگه ممکنه شما من رو با عنوان نریمان دلیل زندگی لینک کن مرسی روزتون هم مبارک مامان رادین
فریبا
23 اردیبهشت 91 14:22
نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 14:35
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
مامانه ملیکا
23 اردیبهشت 91 19:46
سلام عزیزم ای جون می خوام این توپولو رو بخورم خدا حفظش کنه بهترین مادر دنیا روزت مبارک
منا
24 اردیبهشت 91 11:54
آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان دستان‌تان را بوسه می‌زنیم . روز زن مبارک . . . عکسا خیلی ناز بود
مامان پارسا جیگر
24 اردیبهشت 91 16:33
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. مامانی روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .