رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

رادین عشق زندگی

دندون

1391/2/28 13:02
نویسنده : مامان فریناز
327 بازدید
اشتراک گذاری

رادین پسرم دیروز اولین دندونت درآمد عزیز دلم.در سن نه ماه و هشت روزگی بالاخره ما اولین دندون شما رو دیدم.البته مامان آزیتا دندونتو کشف کرد من دیروز سر کار بودم که اس ام اس داد و گفت مبارکه آقا رادین دندون در آورده!!!!!!!!!!! خیلی تعجب کردم اخه اصلا ورم نکرده بود اما چند روز بود که گلاب به روت ... بودی و خیلی اذیت شدی اما با همه این ها درامد خدا رو شکر، یه دندون کوچولو پایین سمت راست اما هنوز خیلی نیامده بیرون.هر وقت معلوم شد عکسشو میذارم فدات بشم الهی........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مبین فرفری
29 اردیبهشت 91 15:36
مبارک باشه مرواریدای قشنگت
فریبا
29 اردیبهشت 91 20:50
دندونت مبارک عزیز دلم... ایشالا که بهت وفا کنه و سالم بمونه