رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

رادین عشق زندگی

4روز

1391/5/13 14:29
نویسنده : مامان فریناز
388 بازدید
اشتراک گذاری

فقط 4 روز دیگه مونده تا تولدم...دیگه دارم برای خودم مردی میشم خوشحالم از اینکه بزرگ شدم اینروزا همش دوست دارم با همه حرف بزنم و کلی شیطونی کنم عاشق دد رفتنم تا میبینم یکی لباس بیرون تنشه میگم دد دد که منو ببره بیرون بگردم و تفریح کنم یه چیزی که میزارن رو میز میرم طرف اون ظرف و میخوام برش دارم همه چیو باید از جلو دستم بردارن که نندازم بشکونمشنیشخند خلاصه کلی دارم شیطون میشم خوب چون دیگه دارم 1 ساله میشم دیگه.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

سپیده
13 مرداد 91 15:48
سلام. رای گیری روز شنبه تا دوشنبه است. باشه خانمی. حتما. دوست داشتید عکسهای تولدش رو بدید تا بنام خودتون تو وبلاگ کودک من بزاریم. با تشکر.
مامان پریسا
13 مرداد 91 17:49
تبریک میگم عزیزم ایشالله 120 ساله بشی. ممنون گلم. شما میتونید هر کدوم از عکس ها که دوست داشتید بردارید.
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
13 مرداد 91 23:32
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم برات آرزو می کنم که همیشه سلامت باشی وبخندی دوستت دارم
لیلا مامان آرمین
14 مرداد 91 0:07
تولدت مبارک باشه عزیزم. هزار ساله باشی. خاله جون اگه دوست داشتید به وبلاگ ما هم سری بزنید خوشحال میشیم. آرمین توی مسابقه دو روی سکه وبلاگ کودک من شرکت کرده. برای رای گیری به رای شما نیاز داره. خوشحال میشیم اگه تشریف بیارید. ممنون
یاس
14 مرداد 91 2:20
پیشاپیش تولد گل پسر مبارک.الهی جانم چه بزرگ شده عزیز دلم. عزیزم هر عکسی رو که خودتون دوست داشتید بردارید.میبوسمتون.
سپیده
14 مرداد 91 10:29
سلام. با تشکر از رای شما.
سپیده
14 مرداد 91 10:30
اگه دوست داشتید عکسهای تولد کوچولوتونو بنام خودتون تو وبلاگ کودک من بزاریم. منتظر جوابتون هستیم. ممنون.