رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

رادین عشق زندگی

2 روز مونده......

1391/5/15 20:35
نویسنده : مامان فریناز
438 بازدید
اشتراک گذاری

اخ جون فقط فقط 2 روز مونده منم تا جایی که میتونم شیطونی میکنم همه از دستم کلافه شدن اصلا هم نمیخوابم امروز بعد از ظهر ساعت 1:30 خوابیدم و 2 بیدار شدم بعدش همش خوابم میامد اما اصلا نمیخوابیدم خوب دلم نمیخواست بخوابم دوست داشتم تا میتوونم شیطونی کنم......

اینجام یه سری عکس از شیطونیام براتون میزارم و یه سری هم توی ادامه مطلب...

در حال تلاش برای برداشتن کیف دوربین

بالاخره موفق شدم

اینم یه نمونه از شیطونیامه که کتاب حموممو پاره کردم....نیشخند

بقیه عکسام تو ادامه مطلب.....

عاشق اینم که برم در ماشین لباس شویی رو باز کنم و ببندم

خوب مگه چیه دوست دارم اسباب بازیامو بخورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان بهراد
16 مرداد 91 1:30
خاله جوون به من رای میدی؟ امروز اخرین روزه و من خیلی رای هام کمه.... تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵