رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

رادین عشق زندگی

1 سالگی و 2 ماهگی (مهمونی)

1391/8/4 22:15
نویسنده : مامان فریناز
500 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کنم پشت خط با شما کار دارن

تلفن خودمه نمیدمش به کسی...

بله؟؟؟ کسی منو صدا کرد؟؟؟؟؟

(اینجا هی سرک میکشیدی ببینی بیرون از اتاقت چه خبره خیلی فضول شدیا کوچولو ناز نازی)

بذار ببینم کی بهم اس ام اس داده

 

یه سری عکس دیگم تو ادامه مطلب....

فدای خنده شما بشم من

بذار نی نی رو بخوابونم میام خودمم میخوابم

حاا خودم برم لالا(البته نخوابیدی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نیلوفر
4 آبان 91 22:36
سلام
عکسا با توضیحاتی که شما نوشتید خیلی جالب و خوندنی هستن،عاشق اون عکسم که گل پسری میخنده،ایشالا همیشه لباش خندون باشه



مرسی خاله نیلو..
مامان مهراد
6 آبان 91 0:02
مثل همیشه ناز.خاله جون ما همیشه سر میزنیم بهتون ولی شما نمیاین دیدنمون
یاس
6 آبان 91 0:49
عکسا فوق العاده بودن.ببوسید این گل پسر رو
مامان کارن
10 آبان 91 12:55
سلام خانمی...مرسی از تبریکت...من چند وقتی نبودم...رادین کوچولو هم ماشاالله بزرگ شده یه عالمه از طرف من ببوسش
مژده
29 آبان 91 21:09
وااااي من عاشق ني ني هااام خععععلي نازه