رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

رادین عشق زندگی

شب یلدا

1391/10/1 13:37
نویسنده : مامان فریناز
751 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب همه دور هم خونه خاله نگار جمع شده بودیم به من که خیلی خوش گذشت کلی تا میتونستم شیطونی کردم.....

من و ارمان جونم (تازه رسیدم که لباس بیرون تنمه)

لباسام خوشگله؟؟

دیشب کلی نانای کردم....

(رادینی جون وقتی خجالت میکشی اینجوری میری قایم میشی دیشب هم بعد از این که نانای کردی خجالت کشیدی)

 

اگه دوست دارید بقیه عکسامو هم ببینید بیاین دنبالم با هم بریم ادامه مطلب...

 

من و سارا جون

 

بیاین دالی موئشه بازی کنیم این کاریه که جدیدا یاد گرفتم و خیلی هم دوست دارم این بازی رو

دیشبم کلی برای همه پیانو نواختم

باید بزنم صفحه بعد بقیه نت تو صفحه بعد....

بعد از نواختن پیانو هم رفتم کتاب خووندم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان ساجده
1 دی 91 14:00
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
نسیم -مامان آرتین
2 دی 91 10:25
هزاران یلدای شکلاتی مبارکت باشه جیگر طلا
مامانی
2 دی 91 17:46
عاشقتم گل پسرممممممممممم
رها مامان راستین
3 دی 91 16:58
عزیزم یلدات مبارک باشه خوشحال میشم به ما هم سری بزنید


یلدا شما هم مبارک...
نیلوفر
3 دی 91 21:39
سلام عزیزم امیدوارم همیشه همینطور خوش و خرم باشی بازم یلدات مبارک
باران قلنبه
4 دی 91 17:02
عزیزم چه با مزه قایم میشه راستی مامانی به دخملم رای دادی!!!!!!
رسول
4 دی 91 23:58
ای ول پیانو هم بلدی نی نی ما هم فردا میاد اینم سایتش www.peranses.niniweblog.com
مامان ازیتا
9 دی 91 17:38
گلم دلبندم عزیزم خیلی دوستت دارم


منم همینطور ماماازیتا جونم