رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

رادین عشق زندگی

شعر زیبایی دیگر از عمو سعید جونم

1391/10/5 9:36
نویسنده : مامان فریناز
433 بازدید
اشتراک گذاری

رادین من ديگه نکن بيتابي / لالايي ميخونم تا که بخوابي

برات ميگم حکايت بره و گرگو / برات ميگم دروغاي دنياي بزرگو

رادینم اشکي نريز گريه بسه / با اشکاي تو اين دلم شکسته

نزار تا اين شبم اين جور حروم شه / من کنارت ميمونم تا شب تموم شه

لالايي کن رادین نازم لالايي / تويي که بهترين خلق خدايي

لالايي کن رادین ناز و قشنگم / کوچولوی خوشگل و مست و ملنگم

لالايي کن نترس سعيد بيداره / رو موهاي تو گل بوسه ميکاره

لالايي کن نترس اي نور چشمام / با شادي تو خوشي دارم تو دنيام

بخواب تا خواب ببيني شاهزاده قصه / به روي اسب بالداري نشسته

ما رو ميره رو ابراي ابي / تا رو ابرا به ارومي بخوابي

لالايي کن رادین نازم لالايي / تويي که بهترين خلق خدايي

لالايي کن رادین ناز و قشنگم / کوچولوی خوشگل و مست و ملنگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

عمو سعید
5 دی 91 21:02
سلام رادین جون اهنگ خنده هات غنیمته رو از هاتف تقدیم میکنم به تو پیرهنت چه بهت میاد جور با رنگ گونه هات / وقتی تو از راه میرسی هر گل از پا در میاد پنرهنت چه بهت میاد ماه دیگه واسه چی در بیاد / وقتی تو میتابی به من خورشیدم هیچکس نمیخواد چه تماشایی شدی به چهغوغایی شدی / بغل ستاره ها ماه زیبایی شدی تو چشات قیامته بوسه هات قیامته / غصه هاتو بده من خنده هات قیامته باید رو گلخونه بارون شد عاشقونه بارید / ستاره رو قسم داد و جای خونه ات رو پرسید وقتی خیره میشه تو چشمام باید زمونو وایسوند / میشه عشق تو رو حتی به دیوونه ها فهموند چه تماشایی شدی به چهغوغایی شدی / بغل ستاره ها ماه زیبایی شدی تو چشات قیامته بوسه هات قیامته / غصه هاتو بده من خنده هات قیامته ثقدیم به تو امیدوارم خوشت اومده باشه
عمو سعید
5 دی 91 21:03
بازم سلام رادین جون اینم یه ترانه دیگه به نام لالایی از عرشیا تقدیم به تو شب بخير اي آخرين اميد من نذار تاريکي تو قلبت بشينه چشاتو به روي شهر شب ببند تا چشاي کوچيک خواب ببينه ميدونم خواب ستاره ميبيني خنده هات براي من غريبه نيس با مداد نقره اي رو تن ماه همه آرزوهاتو بنويس رو با تو سرزمين خواب تو بوي تنهايي و غربت نمياد توي کوچه هاي سبزمون بجز صداي پاي محبت نمياد فرصت موندن تو شهر خواب کمه دلتو به آسمون گره بزن پا بزار تو جاده هاي کهکشون شب بخير اي آخرين اميد من فدای تو بشه عمو سعید
رسول
6 دی 91 23:45
آخی چه عمو مهربونی
فریبا مامان رایین
7 دی 91 18:54
دست عمو سعید درد نکنه... شعر خیلی قشنگی بود...
نگین مامان رادین
8 دی 91 1:41
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*...........
نسیم -مامان آرتین
9 دی 91 9:03
وای چه شعر باحالی