رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

رادین عشق زندگی

سفر شمال

1391/5/8 19:07
نویسنده : مامان فریناز
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من برای سومین بار با مامان و بابام رفتم شمال الیته پدر و خاله فایزه و مامان آزیتا هم بودن.جاتون خالی به من که خیلی خوش گذشت اما بقیه رو چی بگم.من از 7 صبح که پا می شدم جیغ می زدم که منو ببرید دنبال مرغ و خروس یا آب بازی کنیم یا گربه رو بگیرید که من یه حالی بهش بدم....نیشخندخیلی خوب بود فقط نمی دونم چرا همه موقع برگشت خسته بودن آخه مگه استراحت نکرده بودن!!!!!!!!!! چی بگمخندهخنده

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بابای ملیسا
3 مرداد 91 19:58
با سلام . طاعات و عباداتتون قبول باشه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع یازده ماهگیش و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر سری به ما بزنید . راستی ما رو از نظرهای قشنگ خودتون محروم نکنید
فریبا
4 مرداد 91 0:19
همیشه به سفر و خوشی عزیزم... عکسات خیلی ماه شدن جوجو
عروسک خانوم
8 مرداد 91 13:12
نماز و روزهاتون قبول باشه
چه مامان بابای پایه ای
هنوز رادین به این کوچیکی 3 ار رفتین شمال

سخت نیست با بچه کوچیک سفر رفتن؟


سخت که چه عرض کنم!!! اما خیلی خوبه،در ضمن رادین اولین بار وقتی 20 روزش بود رفت شمال...این چهارمین سفرشه!!!