رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

رادین عشق زندگی

8 روز

1391/5/9 19:36
نویسنده : مامان فریناز
343 بازدید
اشتراک گذاری

فقط 8 روز...

آخ جون فقط 8 روز دیگه تا تولدم مونده، خیلی دلم می خواد زودتر تولدم بشه ببینم فریناز و مهدی واسه گل پسر یکی یدونشون چه می کنن!!! خیلی هم دوست دارم زودتر بزرگ شم راستی چند روز دارم سعی می کنم بایستم مدام میز و مبل و دیوار و می گیرم و بلند می شم بالاخره امروز حدود 2 ثانیه روی پای خودم ایستادم بدون تکیه به جایی دارم تمرین می کنم تا روز تولدم چند تا قدم راه برم. به افتخار خودم بزن دست قشنگ روووووووووو تشویقتشویقتشویقتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 مرداد 91 19:45
سلام چه گل پسرنازی داری مامانی جون آرمیتای منم نزدیکه تولدش تقریبا۱ماه مونده ومن ازحالااسترس دارم . پیشاپیش ۱۰۰۰تاتبریک به رادین خوش تیپ


مرسی عزیزم تولد آرمیتا جونم پیشاپیش مبارک.می خوای براش تولد بگیری؟؟
مهسا
9 مرداد 91 20:10
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 مرداد 91 20:13
ممنون خانومی . آره عزیزم . اما چطوریشو دارم فکرمیکنم نمی دونم خونه خوبه یا رستوران ؟
تینا
10 مرداد 91 9:29
پسرخاله جونم منم خوشحالم که نزدیک تولدته و داری بزرگ و بزرگتر میشی