رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

رادین عشق زندگی

7 روز

1391/5/10 18:54
نویسنده : مامان فریناز
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام آخ جون فقط یه توچولو تا تولدم مونده .

من تو این روزها تا می تونم آتیش می سوزونم بیچاره فریناز خسته شده از دستم، مامان آزیتا هم از دستم کمر درد گرفته خوب چیکار کنم می خواهم راه بیفتم متفکر چند تا عکس می ذارم خودتون قضاوت کنید... وای یادم رفت بگم من دیشب ساعت 12 خوابیدم و تا ساعت 6 صبح صدام در نیومد انقدر آقا بودم که فریناز تعجب کرده بود و هی بهم سر می زد و فکر می کرد یه چیزیم شده که صدام در نمی یاد شاید دارم مرد می شم ...

 

                              

                                   خوراکی دوست دارم خوب ...

                              

                                  دوست دارم انگشتمو بکنم تو پریز برق..

                    

                      

                     یه ذره که چهار دست و پا می رم کپلی هام خسته می شن

                      

                              تو حمومم دوست دارم لم بدم مگه چیه!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

تینا
10 مرداد 91 23:20
من فدای شما بشم معلومه داری مرد میشی ولی تا میتوونی شیطونی کن شیبطونی برای شماهاست شما کوچولوهای نازنازی دنیا شیطونی نکنید دنیا نابود میشه پس تا میتوونی شیطونی کن ولی اذیت نکن اونم میدونم که اذیت نمیکنی بازم تولدت پیشاپیش مبارک نفس من